hello


Thursday 23 June 2011

Aku harap bahagia itu milik aku =)

As'salam...........
Hati Tak berapa tenteram. Mskin dekat dengan masanya, makin gusar hati aku. Macam ada je yang tak kena.hemm.. Aku sangat-sangat berharap agar bahagia yang setipa orang impikan akan menjadi milik aku juga satu hari nanti... itu sudah pastikan? Tak ada siapa dapat lawan janjiNya. Setiap kesusahan,kesulitan pasti ada bahagia disebaliknya... La Tahzan..





Bercampur baur ni. ahhhhhhhhhh.. tidak suke perasaan ini. Harap kata-kata di atas sedikit sebanyak dapat memotivasikan diri ini. Dah memang kurang motivasi sekarang ni..(baru nak sedar).. 
Besar harapan dan impian agar aku dapat berllari ke langit. mencapai sejuta bintang yang bergemerlapan.

YA ALLAH AKU MERINTIH, MEMOHON PADAMU,
KUATKAN SEMANGATKU DALAM MENEMPUH HARI-HARI PENUH DUGAANMU,
TABAHKAHLAH HATIKU, 
TAMBAHKANLAH KESABARANKU SEBAGAIMANA ENGKAU ANUGERAHKAN KESABARAN KEPADA PARA NABIMU,
PERLUASKANLAH PNTU REZEKIKU  DAN KELUARGAKU,
SATUKANLAH HATI KAMI DENGAN AGAMAMU,
TUNJUKKANLAH KESALAHANKU DAN KAU BANTULAH AKU UNTUK MEMPERBETULKANNYA..
AMIN ...

Harap aku dapat melalui liku-liku hidup ini dengan tabah...Hanya padaNya aku berserah.. LA TAHZAN...



No comments:

Post a Comment