hello


Monday 1 August 2011

Ramadhan datang lagi..


Syukur ke haderat Ilahi atas nikmatnya bertemu lagi aku dengan Ramadhan kali ini. Ramadhan bulan penuh keberkatan penuh hidayah dan mukfirah. Semoga Ramadhan kali ini menjanjikan kebaikan, kenikmatan dari Ramadhan sebelumnya. Ingatan buat diri ini semoga aku dapat mengutip sebanyak mana nikmat dan barakah mu Ramadhan.
Sebut ja pasal Ramadhan , mesti teringat2 ingat bazar ramadhan yang menjual pelbagai juadahkah? Ni la masalah cikit ni. Kuar je pintu opis aku terpancullah bazar Ramadhan. Yang nak dijadikan cerita tuh, bila ada bazar paham2 la yer. sampah sarap mesti banyak. bau nya pulak menyebabkan aku da tak boleh rolling pakai tudung arini. hehe(nampak sangat tudung tu jakan yang aku pakai). Lagi satu hal yang membuatkan aku tak suke cikit bazar depan opis ni. ialah kerana aku terpaksa parking kereta jauh dan dengan rasminya  terpaksa aku terkedek-kedek berjalan mengharungi bazar dengan gaya ala2 catwalk g2. huhu.
Apa2 pun puasa ni menyebabkan aku lebih sabar hendaknya. Ameen...
Puasa, jangan tak puasa peeps..!!

No comments:

Post a Comment