hello


Thursday 18 August 2011

...Kenangan yang tak mungkin dilupa 1.....


Alhamdulillah syukur ke haderat iIahi, besar sekali limpah kurnia dan rahmatNya. Dugaan silih berganti menandakan Dia tidak pernah lupa akan kita.  Ingat lah ujian itu untuk menghapuskan dosa-dosa yang pernah kita lakukan sebelum ini. Allah sangat-sangat indah. Dia memberikan sesuatu pasti ada sebab dan alasannya..Kita sendiri harus menilai sebenarnya..

Diam tak diam hampir 2 tahun aku meninggalkan zaman universiti, zaman bergelar student, zaman yang sangat-sangat sweet. Di sinilah aku mula mengenal dunia. mengenal rencah-rrencah kehidupan untuk diadun  sebati, menjadi sebatian indah sebagai bekaln  melalui liku-liku seterusnya. Sebelum kematain menjemput kita. Ke destinasi terindah di sana.

Kengan itu sedikit pun tak pernah luput. Menari-mnari seolah-olah semalam baru dilalui. Indah sangatkan. hehe. Macam nak ketawa ingat saat tuh. Sarjana Muda Kepujian Teknologi Bio-Komposit..Biar pun ramai tak tahu apalah yang budak-budak tuh belajar. Dengan kayunya. habuknya. Da la selekeh bila masuk bengkel. berdebu-debu. tak cukup dengan tuh, bau pulak tak boleh blah. (biasalah campuran habuk kayu, gam, bahan yang entah apa2 lagi di bengkel tu. Mungkin mengjengkelkan bagi sesetengah orang. tapi itulah kami. http://www.facebook.com/groups/150007221727482/ (group batch kami ye)

Nak tau saat terindah? mestilah saat pergi Sarawak. Tak mimpi nak pergi sebelum ni ke tempat-tempat yang sangat2 mencabar. Bermalam di Hutan Bako yang tidak ada langsung fasiliti memang agak luar biasa. Tapi akhirnya kami Berjaya. Yeah...


PBatch kami bersama-sama lecturer tersayang di Bako. 
p/s sila rujuk kepada sahabat berkain pelikat . hehe Amin namanya...(miss ur stail la min) 



Ni la semua sekali pelajar AS 232 yang telah mengikuti Bio Composit Mass Camp di Sarawak. huhu. Sweetkan?


Ni plak pantang jumpa kamera bergambar ja..
Dari kiri Sarah, Kasma, Aku, Jiah, Su , Nik & jejaka idaman malaya Wan.


Rakan-rakan seperjuanagan dan lecturer tesayang. Miss u all damm much..


akhirnya penat lelah kami terbalas. kami berjaya menggengam segulung ijazah...





special thanks to Jiah kerana telah menjadi roommate, housemate, classmate dan coursemate..

Sangat-sangat rindu sahabat semua....
to be continue....
Nantikan




No comments:

Post a Comment