hello


Friday 15 July 2011

Kursus 10 ari..

wawawa..  Tengok je email tuh aku macam nak tersedak. Apakah? lama giler. Orang lain mungkin seronok bila nak pergi kursus sambil jalan2 for 10 days. tapi aku rasa berat ja hati. Bukan apa balik je nanti da nak puasa. Tapi sabar Alin, ni periuk nasi ko. take it easily. Yeah. Mesti ada misi penting diorang nak sampaikan. tu yang sampai 10 aritu. Mujur juga ada sahabat yang sanggup nak pegi ngan aku. thanks Azzah. huhu.
Harap-harap banyak la info berguna yang aku dapat nanti untuk komuniti kat sinikan? huhu...

agak-agak jadi macam ni tak aku nanti ek?

oh tolonglah katakan tidak........hehe

Atau excited nak jumpa kawan-kawan  seangkatan dan jadinya begini? ...
excited betul ni..

Harap-harap lepas kursus ni hat aku berbunga gembira beginilah yer. hehe

Yeah .. cipta sebuah keseronokan. huhu

Yeah Smile..........=)

No comments:

Post a Comment