hello


Sunday 22 May 2011

Jari jemari mula berbicara

Syukur Alhamdulillah.. Dah lama sangat rancang dalam kepala ni, nak buat blog, asyik baca blog orang je.. mana tahankan.. huhu. Ditambah kebosanan seharian mengadap pc di opis ni.(opis ker?) hanya yang seangkatan dengannya mengetahui....siapakah????(Sila paham sendiri yer!)
Tadi tengah best punya layan facebook. seorang kawan seangkatan di atas memujuk2 agar aku menulis blog ni. taraaaaaaaaaa....akhirnya... oh Azzah, TQVM di atas doronganmu... 

Mula2 rasa kelakar juga.. cadangan azah suruh aku tulis apa yang aku nampak waktu nak datang keje. so untuk tidak mengecewakan hatinya (padahal nak kipas, teringin nak coklat free,Azah sila amik perhatian) hehe..
Memandangkan aku adalah perempuan kampung ejati(sejatikah) apa lagi yang dapat aku tengok kalu bukan sawah bendang, pokok getah, perkampungan orang asli, pekan kecil yang unik ,taring siong itu dan tempat kerjaku yang sangat comel. haha.. nak tau pasal tempat keje aku? tunggu next rime kalu mood ade.. 

ok arios....

No comments:

Post a Comment